V pořadí druhý rozhovor jednoho z manažerů 1.švýcarské ligy. Tentokrát nám na dotazy odpovídal Mikkalo

03.12.2011 21:32

Jaká je současná hráčská a finanční situace ve Vašem klubu? Je známo, že se tým potýkal právě s problémy z těchto oblastí.

Hráčský kádr mám ze současných aktivních manažéru asi ten nejužšší v lize. Určitě bych ho chtěl do budoucna rozšířít o nová jména. Ale v současné situaci jsem víc než rád, že můžu postavit do zápasu zejména těch ligových alespon 11 hráčů. Pravdou je že jsem musel některé hráče prodat abych oddálil hrozící bankrot klubu. Naštěstí jsem nemusel sahat po oporách týmu. Takže torzo pravidelně nastupujících hráčů zůstalo pohromadě. Za což jsem opravdu hodně rád. Finanční situace v klubu se mírně zlepšila ale na nějaké velké investice at už do klubů nebo do hráčských posil to určitě není. Na chod týmu to prozatím bohatě stačí. Nejdůležitější pro mne je, že jse mi podařilo stabilizovat klub.

Proslýchá se, že má dojít u Vás k určitým změnám, které mají být dosti značné.Co bližšího nám k tomu můžete říci.

Ano, Pracuji ted momentálně na jednom velkolepém projektu, který bych chtěl zatím ponechat v utajení ktomu se samozřejmě vztahují určité změny. Vše uvěřejním po skončení ligového ročníku :-) Kdy by měl být projekt hotový, alespoň v to doufám.

I přesto všechno. Jakým Vašim přáním je umístění v lize a s čím by jste byl spokojený celkově?

Vzhledem k tomu jak úzký kádr v současné době mám. Beru jakékoliv umístění :-) Až na ta sestupová samozřejmě. Určitě by si přál, aby se mi vyhýbalo co nejvíce zranění a vykartování hráču. V poslední době bylo mimo hru velký počet hráčů.

Jak zatím vnímáte vývoj a vyrovnanost týmů v letošní prvoligové sezóně?

Liga je sezónu od sezóny daleko vyrovnanější. Což je jen a jen dobře. Není soupeřu kterých by se dalo jen tak podcenit. Rozhodně to přidá na atraktivitě zápasů. Jednoznačného favorita tenhle ročník určitě nemá. Zatím mě mile překvapují výkony Aarau.

Tento rozhovor se objeví na stránkách týmu Wangenu. Co můžete právě o tomto týmu uvést ze svého pohledu?

Na každý souboj s tímto týmem se nesmírně těším. Jsou to pro mne velice prestižní zápasy. Už ztoho důvodu, že mě manažér tohoto týmu přivedl k této skvělé online hře :-) Tým Wangenu patří jistě mezi top týmy 1.Švýcarské ligy. Není snadné proti němu hrát. Z mého pohledu by jsi určitě zasloužil tým Wanegenu konečně vyhrát ligový titul. Už jen dva triumfy v národním poháru dokazují jak silný mančaft má.

 

Děkujeme za rozhovor a přejeme mnoho zdaru.